marți, 3 februarie 2009

Love
















O,Mama,tanarul Print va trece prin fata portii noastre – cum pot eu sa-mi vad de lucru azi dimineata?
Arata-mi cum sa-mi impletesc cositele;si spune-mi ce vestmant sa-mbrac.
Mama,de ce te uiti mirata la mine?
Stiu bine ca va trece fara sa-si arunce ochii la fereastra mea;stiu ca va trece departe de privirea mea cat ai clipi din ochi;si numai melodia stinsa a flautului sau va veni suspinand spre mine de departe.
Insa tanarul Print va trece prin fata portii noastre azi,si eu vreau sa-mbrac ce am mai bun pentru moment.

O, mama, tanarul Print a trecut prin fata portii noastre,si soarele diminetii imprastia scantei din trasura lui.
Atunci,azvarlindu-mi valul de pe fata,mi-am smuls de la gat colanul de rubine si-l aruncai in calea sa.
Mama, de ce te uiti mirata la mine?
Stiu bine ca el n-a strans colanul de acolo;stiu ca fost zdrobit sub rotile trasurii,lasand o pata rosie in praful drumului,si nimenea nu stie ce era darul meu, nici cui il facusem.
Insa tanarul Print a trecut prin fata portii noastre,si eu mi-am aruncat juvaerul din piept in calea lui,ca dar.

Tagore

Niciun comentariu: