miercuri, 25 ianuarie 2012

Echilibru


Totul trebuie masurat riguros,
Nimic sa nu ne scape,
De la fluturii din jurul sufletului
Pina la golul unde se pierd privirile
In gol,
Totul-cintarit cu grija.

Astfel, ingramadesc pe un talger
Carti si frunze, orice,
Firele de praf care zboara care zboara liber prin camera mea
Le suflu cu multa maiestrie
Sa se depuna exact.

Pe celalalt talger ma asez eu
(desi nu mai voiam sa mai fac nimic,
De rasunet mondial),
Dar imi lipsesc, iata, inca multe fire de praf,
Multe raze imi lipsesc, ca sa fie un echilibru
Sa se duca vestea.

Marin Sorescu

2 comentarii:

Iulia Georgeta Popescu spunea...

știi că și desena foarte bine? era bun și ca pictor...

de fapt cred că el mai întâi colora mental un tablou și după aia (de)scria ce vede...

nevers spunea...

da, cred ca am citit candva despre asta.
Frumos!