joi, 5 martie 2009

Iarta iubirea



















Te iubesc,dragul meu.Iarta iubirea mea.
Ca o pasare ratacita din cale am cazut in mrejele ei.
Cand inima mea a fost sagetata,si-a risipit valul si a ramas goala.
Invaluie-o cu mila,iubite,si iarta iubirea mea.

De nu ma poti iubi,dragul meu,iarta-mi suferinta.
Nu privi cu dispret la mine de departe.
Furisa-ma-voi iar in ungherul meu si voi sta acolo-n intuneric.
Cu amandoua mainile imi voi acoperi rusinea inselarii.
Intoarce-ti fata de la mine,dragul meu,iarta-mi suferinta.

De ma iubesti,iubitule,iarta-mi bucuria.
Cand inima mea e purtata de valul fericirii,nu zambi la ofranda mea primejdioasa.
Si cand stau pe tronul meu si cu tirania iubirii mele iti sunt stapana,cand ca o zeita iti ofer ocrotire,indura-mi mandria,dragul meu,si iarta-mi bucuria.

Tagore

Niciun comentariu: